top of page

Persoonlijke assistent(e)

Heb jij het in je? De vele facetten van een project weten te overzien en de juiste partijen op tijd en nauwkeurig aan weten te sturen? Lees dan vooral verder...

png-transparent-businessperson-small-bus

Persoonlijke Assistent(e)

Wij zoeken een enthousiaste en veelzijdige Persoonlijke Assistent(e) die ons team kan komen versterken!

Image by Christin Hume

Functieomschrijving

Als persoonlijke assistent(e) zul je nauw samenwerken met de directie en andere teamleden om ervoor te zorgen dat de dagelijkse activiteiten soepel verlopen. Je zult verantwoordelijk zijn voor het bieden van administratieve ondersteuning, het beheren van agenda's, het regelen van reizen en het afhandelen van correspondentie. Belangrijk is dat je een passie hebt voor de vastgoedsector en affiniteit hebt met het behoud van historisch erfgoed. 

Omdat Cornerstone een jong bedrijf is krijg je de mogelijkheid mee te bouwen aan onze missie, visie en doelstellingen. Je zal dan ook nauw betrokken worden bij de interne bedrijfsvoering!

Verantwoordelijkheden

  • Agendabeheer: Beheer de agenda van de leidinggevende(n), inclusief het plannen van vergaderingen, afspraken, en evenementen met betrekking tot lopende projecten en kerkrevitalisatie-initiatieven.

  • Communicatie: Onderhoud communicatie met klanten, belanghebbenden, aannemers, architecten en andere betrokken partijen. Beantwoord e-mails, telefoontjes en andere correspondentie.

  • Projectcoördinatie: Assisteer bij de coördinatie van projecten, inclusief het opstellen van projectplannen, het bijhouden van mijlpalen, en het toezicht houden op de voortgang van projecten.

  • Documentbeheer: Beheer en organiseer documenten, zoals contracten, vergunningen, bouwtekeningen, en andere relevante documentatie voor projecten en kerkrevitalisatie-initiatieven.

  • Onderzoek en analyse: Voer onderzoek uit naar markttrends, concurrenten, regelgeving en andere relevante factoren die van invloed kunnen zijn op lopende projecten en toekomstige initiatieven. Bied analyses en rapporten aan ter ondersteuning van besluitvorming.

  • Budgetbeheer: Help bij het opstellen en beheren van budgetten voor projecten, inclusief het monitoren van kosten en uitgaven, en het identificeren van mogelijkheden tot kostenbesparing.

  • Evenementenplanning: Plan en organiseer evenementen gerelateerd aan projecten en kerkrevitalisatie-initiatieven, zoals open huizen, informatiebijeenkomsten en community outreach-programma's.

Wij verlangen het volgende van je..

  • Minimaal een bachelor opleiding, bij voorkeur richting Bedrijfskunde, (Project) Management, Vastgoed, of Bouwkunde.

  • Ervaring in de vastgoedsector

  • Uitstekende communicatievaardigheden

  • Sterke organisatorische vaardigheden zijn essentieel, inclusief het vermogen om complexe agenda's te beheren, prioriteiten te stellen en effectief te multitasken in een dynamische omgeving.

  • Passie voor het behoud van historisch erfgoed en duurzame ontwikkeling.

  • Je zoekt een klein en groeiend bedrijf, waar de lijnen kort en taken divers zijn;

  • Ervaring met het revitaliseren van kerkgebouwen is een pré!

  • Je werkt en leeft vanuit een christelijke levensovertuiging en wilt dit graag ook in je werk uitdragen en hierin groeien

Wij bieden jou

  • Fulltime/deeltijd dienstverband met flexibele werktijden;

  • Een fijne sfeer door enthousiaste en gemotiveerde collega’s;

  • Een job waar je direct de praktijk in kan en veel verantwoordelijkheid krijgt 

  • Een mooie werkplek in een inspirerende omgeving;

  • 22 vakantiedagen en extra vrije dagen (bij fulltime dienstverband);

  • Telefoon, laptop en een vergoeding reiskosten;

  • Een salaris passend bij de ervaring en leeftijd;

  • Hybride werken zowel thuis als op kantoor;

  • Kans om door te stromen naar projectmanager

bottom of page